Η αξιοποίηση των κόμικς στο μάθημα της
λογοτεχνίας: παράλληλη ανάγνωση και συγκριτική εξέταση της νουβέλας του
Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη «Η Φόνισσα» με τη μεταγραφή της σε graphic novel.
Tι είναι τα graphic novels;
Mπορούν να αξιοποιηθούν ως εκπαιδευτικό εργαλείο διδασκαλίας;
Mπορούν να ξεκλειδώσουν λογοτεχνικά έργα παλιότερων εποχών που είναι σήμερα απροσπέλαστα
από τις νεότερες γενιές αναγνωστών εξαιτίας της καθαρεύουσας;
Πώς διδάσκεται ένα graphic novel;
Πώς πραγματώνεται η αφήγηση σε ένα graphic novel;
Ποιες είναι οι δυνατοτητες και οι περιορισμοί της οπτικής αφήγησης;
Ποια η σχέση πρωτότυπου έργου και διασκευής σε graphic novel;
Ανακοίνωση στο
10ο Πανελλήνιο Συνεδρίο
της Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδος με θέμα "Λογοτεχνία και Παιδεία"
2016.